sobota, 21 listopada 2015

Seriale

Hej,
Nadszedł weekend czyli trochę więcej czasu na leżenie w łóżku i... oglądanie seriali!

Seriale są lepsze niż filmy, po których zawsze mam niedosyt.
Dziwny może Wam się wydać fakt, że nigdy nie skończyłam oglądać żadnego serialu, ale sytuacja może się trochę rozjaśni, gdy zobaczycie listę tych, które oglądam lub oglądałam:

Na bieżąco jestem tylko z Pretty Little Liars. Na 4 sezonie jestem w The Vampire DiaresGossip Girl i Awkward. Na drugim sezonie jestem w The Lying Game, The Carrie DiaresFaking It, a na pierwszym utknęłam w The Walking Dead, Game of ThronesTeen Wolf i How I Met Your Mother. Losowe sezony/odcinki oglądam w 90210, Braceface, The Simpsons, Sam&Cat i American Horror Story

Wszystkie polecam!


Udostępnij

7 komentarzy :

  1. Wiem że to pewnie dziwne i w ogóle ale jest dużo osób starszych od Ciebie oglądających serial Violetta , składa się on z 3 sezonów i w tym roku zakończył już swoją przygodę :) Jest on hitem światowym od 2013 kiedy ruszyła jego trasa koncertowa , znany jest na całym świecie , bo jest to serial Disneyowski :) Opowiada on o pewnej dziewczynie , która straciła matkę ale odziedziczyła po niej prze śliczny głos do śpiewania :) Na początku może wydawać się taki dziecinny itp. ale warto obejrzeć chociaż jeden odcinek z któregoś sezonu
    Violettę (główną bohaterkę) gra Martina Stoessel poczytaj sobie o niej :)
    https://www.facebook.com/vbajmn/ tu masz linka do pierwszego odcinka 1 sezonu , wiem jest on na takiej stronie ale to nic jeszcze o nim nie świadczy , proszę obejrzyj chociaż jeden odcinek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Ci się, że oglądałam Violettę:) Jak tylko pojawiła się na Disney'u to widziałam prawie każdy odcinek, dalszych sezonów widziałam już pojedyncze odcinki. Rozumiem osoby, które lubią ten serial i nie uważam tego za 'siarę'(jak to kiedyś się przyjęło), ale chyba nie stałam się fanką, bo nie wróciłam do oglądania:)

      Usuń
  2. Muszę się wziąć w wakacje za obejrzenie tego ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam też "Demony Da Vinci"

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętniki wampirów najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uważam że pamiętniki wampirów są najlepsze.Nic lepszego od tego serialu długo nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. polecam naserio shadowhunters i polecam również scorpion
    uwielbiam cię jesteś dla mnie inspirację.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Nicole Bieguniak. All rights reserved.