wtorek, 10 listopada 2015

Otocz się cytatami

Hej wszystkim!
Planowałam filmik(link do mojego kanału yt po prawej stronie) o tym, co pomaga mi w byciu zorganizowaną i pokazuję Wam jeden ze sposobów, z którego korzystam od dawna:
otaczanie się cytatami.

Najpierw uzupełniłam tablicę kilkoma motywującymi cytatami zaciągniętymi z Pinterest'a, a tu zostawiam link do mojej tablicy online z kilkoma z nich:
Znalazłam ostatnio piękne ramki i zastosowanie dla nich. Te cytaty stworzone są przez Kimberly Geswein, na którą natrafiłam szukając czcionek.
Strona: KLIK
Przykładowe cytaty: KLIK KLIK KLIK




xoxo, Ania

Udostępnij

3 komentarze :

  1. Bardzo często jestem na pani kanale youtube , a na pani blogu jestem pierwszy raz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Użyłam niektórych cytatów i od razu mam większą motywację. Dziękuje!!!

    OdpowiedzUsuń

Designed by Nicole Bieguniak. All rights reserved.