wtorek, 18 lipca 2017

Moja lista seriali

Minął już tydzień diamentowego challenga.
Dzień 7 to zacznij nowy serial, więc przychodzę z pomocą - pokażę Wam wszystkie moje seriale i dołączę do nich linki do stron, na których będziecie mogli poczytać więcej na ich temat. Dajcie znać które z nich już obejrzeliście/oglądacie i podajcie swoje pozycje!

Seriale, które skończyłam oglądać:
Pretty Little Liars
The Vampire Diaries
13 Reasons Why
Breaking Bad
Gossip Girl

Oglądam:
Orange Is The New Black
Black Mirror
The 100
Riverdale
Skam


Zaczęłam, nie oglądam:
The Lying Game
American Horror Story
The Carrie Diaries
Awkward.
Faking It
The Walking Dead
Game Of Thrones
Teen Wolf
How I Met Your Mother
90210
Skins
Jane the Virgin
Degrassi: Next Class
Lost

Bajki:
Aparatka
Chojrak tchórzliwy pies
The Simpsons

Chcę zacząć:
Baby Daddy
The Originals
Young&Hungry
Famous in Love
Clique
Shadowhunters
Once Upon a Time

Uznałam, że opisywanie każdego nie miałoby sensu, więc jedynie pogrubiłam te najbardziej warte Waszej uwagi!



Udostępnij

16 komentarzy :

  1. Bardzo przydatna lista ❤️
    Ja skończyłam 13rw, skam i riverdale :3 oglądam famous in love, The 100 i bractwo czerwonej opaski �� Na pewno obejrzę coś co poleciłaś ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyłam te same tytuły co ty (:
      I uważam, że SKAM świetny, szczególnie 3 sezon

      Usuń
  2. Super lista. Ja skończyłam ogladać American Horror Story, Awkward, Famous in love. Zaczełam a nie skończyłam SKAM, Riverdale, 13 rw. Ogladam PLL, TWD. Chce zacząc: TWD, Plotkara.

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  3. Young&Hungry to jest świetny serial więc bardzo go polecam �� jest mega zabawny a odcinki nie są długie, więc bardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w trakcie ogladania gry o tron :) a obejrzane to Famous in Love i liczę na 2 sezon, Wspaniałe Stulecie Kosem i turecki serial Anne

    OdpowiedzUsuń
  5. Niedawno skończyłam oglądać "Famous in Love" i bardzo polecam!
    Teraz jestem w trakcie oglądania 3 seriali:
    "Good witch"
    "Kroniki Evermoor"(Disney)
    "Backstage"(Disney)
    Wszystkie są świetne i warte obejrzenia!💛🙈

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega Ci polecam obejrzeć Once upon a time! Bardzo wciąga i dzieję się w nim strasznie dużo ciekawych rzeczy. Szkoda, że jest mało znany w Polsce:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Serial Young&Hungry to jeden z moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego nie kontynuujesz Teen Wolf'a?? Ja miałam z nim taki problem że po pierwszym sezonie odstawiłam go na jakieś 2 miesiące ale jak wróciłam to na raz obejrzałam od 2 do 4 i już nie mogę sie doczekać zaczęcia 5, to świetny serial, moim zdaniem jeden z najlepszych a mój ulubiony to 'The Flash'

    OdpowiedzUsuń
  9. Super lista, na pewno skorzystam ♥
    Ja jestem na bieżąco z The Walking Dead i Lucyfer, czekam na ich kontynuację.
    Jestem w trakcie oglądania Pięknej i Bestii i chcę jeszcze raz podejść do 13rw, też chcę zacząć Riverdale, Forever i Masters of Sex, ale nie lubię oglądać kilku seriali na raz, chyba że wychodzą akurat nowe odcinki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo polecam obejrzeć Once upon a time! Świetny, wciągający serial. Jednak odnosząc się do Teen Wolf'a i The Walking Dead seriale te moim zdaniem są jednymi z lepszych, które obejrzałam, więc polecam kontynuacje ich. Oczywiście takie jest moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poleciłabym jeszcze Top of the lake

    OdpowiedzUsuń
  12. Once upon a time mogę szczerze polecić, ale pierwszy sezon, ewentualnie drugi, reszta jest zagmatwana, jakby robiona na siłę. Skończyłam na 5 sezonie i nie mogłam go już dokończyć

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma tego serialu na liście, ale polecam: Wspaniałe Stulecie: Kosem :D Jest naprawdę dobry i wciągający, a wiele postaci n początku można nienawidzić i później się w nich zakochać. A obsada męska też niczego sobie xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie kontynuujesz oglądania Teen Wolf'a. Szczerze Ci go polecam, bardzo się w niego wyciągnęłam i aktualnie jest to mój ulubiony serial ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Aniu bardzo pomogła 😙😙😙

    OdpowiedzUsuń

Designed by Nicole Bieguniak. All rights reserved.