czwartek, 30 sierpnia 2018

Szablony do trenowania hand letteringu

   Hej Diamenciki!
   Od dłuższego czasu dostawałam pytania dotyczące hand letteringu i brush letteringu. Wciąż się uczę, więc nie mam wiele na ten temat do powiedzenia, ale jednym ze sposobów, który dobrze pomaga mi wytrenować rękę jest naśladowanie innych czcionek. 




    Poniżej możecie zobaczyć podgląd szablonów, które przygotowałam. Są to różne czcionki, które możecie naśladować. Link do pobrania na samym dole postu.





W nazwie pliku widać nazwę czcionki internetowej.



Udostępnij

8 komentarzy :

  1. Dziękuję za gotowca <3
    Kilka tygodni szukałam takich szablonów

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za szablony bardzo długo ich szukałam i czy zrobisz filmik jak zrobić takire karty

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten blog jaki i kanał to cudo

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd masz brush pen'y bo ja szukam jakiś dobrych i nie mogę znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za szablony! Bardzo mi się przydadzą :*

    OdpowiedzUsuń
  6. a duże litery ?

    OdpowiedzUsuń

Designed by Nicole Bieguniak. All rights reserved.