środa, 1 sierpnia 2018

Kalendarz do wydrukowania na SIERPIEŃ 2018

   Hej Diamenciki!
   Od jakiegoś czasu jest bardzo upalnie i mój organizm ciężko to znosi, a w momencie, gdy w mieszkaniu robi się cieplej niż na dworze - nie potrafię się ruszyć sprzed wiatraka, a o produktywności ciężko mi nawet myśleć. Mimo wszystko próbuję wykorzystać jakoś ten czas - nareszcie podłączyłam do laptopa nowego pada do rysowania, skonfigurowałam go, zaczęłam bawić się różnymi programami i potrenowałam trochę rękę. Pisanie i rysowanie nie idzie mi jeszcze za dobrze, ale powoli udaje mi się naśladować inne czcionki.
   Z okazji 1. sierpnia zdecydowałam się zrobić miesięczny kalendarz do wydrukowania - napis wykonałam ręcznie za pomocą pada inspirując się czcionką komputerową 'October Twilight' i zrobiłam kilka wersji, tu macie podgląd:


 



   Jeśli sobie któryś wypatrzyliście kliknijcie TUTAJ - link przeniesie Was do folderu, z którego możecie pobrać plik. Grafika jest zrobiona tak, by idealnie pasowała na kartkę A4, więc powinna dać się fajnie wydrukować:)

   Życzę miłego korzystania! Koniecznie dajcie znać który wariant wybraliście.


Ania x
Udostępnij

11 komentarzy :

  1. Na wrzesień i dalsze miesiace tez dodasz ? Jeszcze wkład jak byś mogła dodać :) Przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się też zrobić na inne miesiące :)

      Usuń
    2. ooo super ! :) kiedy można się spodziewać na wrzesień ? :)

      Usuń
    3. Właśnie opublikowałam xx

      Usuń
  2. Nie mogę się zdecydować między czwórką a piątką, jakie śliczne, subtelne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są po prostu cudowne !!
    Kocham cię !
    Mój blog :https://overwhelmingfox.blogspot.com/ PS. dopiero zaczynam

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje grafiki są cudne i nie mogę się na nie napatrzeć. Będziesz może w niedalekiej przyszłości robic plan lekcji?
    Pozdrawiam kochana❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW przepiękne kalendarze i naprawdę cieszę się że zaczęłaś tworzyć rzeczy za pomocą grafiki komputerowej bo to również moja pasja i miło mi będzie zobaczyć co ty tworzysz. Po za tym mam ważne dla mnie pytanie odnośnie organizacji czasu podczas roku szkolnego gdyż chciałbym mieć minimum 3h wolnego czasu dla siebie po szkole a wydaje mi się to być nie wykonalne gdyż łącznie gdy wracam do domu mam 7h do kiedy chcę iść spać. Wydaje mi się że 4h na naukę i prace domowe to dość dużo w gimnazjum ale jednak z tymi nieprzyjemnymi obowiązkami dość długo mi schodzi i chciałbym się dowiedzieć jak ty radziłaś sobie z "szybkim" uczeniem się i jak planowałaś swoje dni. Wiem że o tym jest (chyba) filmik ale nie mówiłaś w nim (chyba) o tym jak się uczyłaś. Interesuje mnie to bo robienie notatek zajmuje mi dużo czasu i nie wiem jak wszystko ze sobą pogodzić. Z góry dziękuję za odpowiedź i życzę powodzenia i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Nicole Bieguniak. All rights reserved.