poniedziałek, 1 lutego 2021

JOURNALING - 14 dni pisania w dzienniku

    Journaling niesie masę korzyści dla każdego kto spróbuje regularnego pisania, ale zawsze nadejdzie ten moment, w którym usiądziemy przed kartką papieru z pustą głową, nie wiedząc o czym pisać. Wczoraj zakończyłam miesięczne wyzwanie pisania w dzienniku - którego efekty zobaczcie za tydzień na moim kanale. Pisanie nawet w dni, w które nie mam nic do napisania - zmusiło mnie do szukania pytań i tematów, które mnie zainspirują. 
    Tak powstało 14 dniowe wyzwanie, które stworzyłam dla Was. Dwie grafiki - po polsku i po angielsku - z 14 propozycjami tego, o czym można pisać, a na dole strony - miejsce do zaznaczania dni/tematów, które już udało Ci się wykonać.
    Link z grafikami do pobrania na samym dole postu.



Grafiki znajdują się na poniżej podlinkowanym dysku 
pod nazwami journal prompts oraz dziennik tematy.

Udostępnij

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed by Nicole Bieguniak. All rights reserved.