sobota, 8 września 2018

PLAN NAUKI do pobrania

   Hej Diamenciki,
   Dzisiaj na kanale ponownie pokazałam Wam plan nauki, który zaprojektowałam kilka miesięcy temu. Jest to tabela z kolumnami poświęconymi na temat, poziom znajomości, sposób nauki i termin - na zdjęciu pokazałam Wam przykładowe wykorzystanie planu. Przed maturą przydał mi się do nauki z matematyki - wypisałam sobie w nim wszystkie działy do powtórki i dzięki niemu zdążyłam sobie przypomnieć trochę z każdego z nich. Mam nadzieję, że komuś z Was też się przyda, więc publikuję go tu na blogu, żeby prościej było Wam do niego dotrzeć.

   Temat - wpisz tu nazwę tematów z nadchodzącego działu lub podziel sobie materiał na mniejsze partie i wypisz je w pierwszej kolumnie.
   Poziom znajomości - jeśli już wcześniej mieliście okazję zaznajomić się z danym materiałem - możecie tu zaznaczyć poziom Waszej wiedzy na daną chwilę. Kolorowanie kolejnych gwiazdek z czasem potrafi być bardzo motywujące:)
   Sposób nauki - korzystanie z różnych metod pomoże Wam lepiej przyswoić dużą ilość materiału, im bardziej różnorodne będą Wasze sposoby - tym lepiej.
   Termin - może to być data nadchodzącego sprawdzianu czy kartkówki albo taka ustalona przez Was.


Link do planu - znajdziecie pod zdjęciem, miłej nauki xx



Udostępnij

12 komentarzy :

  1. hejcia kochana jesteś moją ulubioną osóbką na youtubie dziękuje że nagrywasz i motywujesz mnie do życia w minimaliżmie bo dzięki obie zaczęłam właśnie moją przygodę z monimalizmem diękuję♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak bardzo cieszę się z tego planu, jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak do tej pory to ten plan jest MEGA przydatny szczególnie jak dla takiej niezorganizowanej osoby jak ja ♥❤♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry Aniu,

    Chciałam Ci podziękować za ogromną dawkę motywacji, dzięki której dziś założyłam własnego bloga. Jesteś cudowną dziewczyną i tak trzymaj, nie zmieniaj się.
    Pozdrawiam serdecznie kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku świetne ❤️❤️ mega motywujesz do dzialania����

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tylko mi się nie otwiera? :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu czy byś zrobiła kalendarz na 2019 rok. Zaczyna robić planery sama i mi brakuje kalendarza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Drukuję już któryś raz z rzędu, cudowny plan! Bardzo motywuje do działania. Ciężko jest znaleźć coś, co wygląda tak estetycznie i po prostu pięknie! Mam nadzieję, że pojawi się jeszcze kiedyś coś podobnego. Buziaki Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepraszam, że pytanie nie na temat, ale odpowiedz bardzo mnie ciekawi ( a ciekawość nurtuje)
    nowy rok szkolny już się zbliża, z tego co wiem zrobiłaś sobie roczną przerwę od szkoły, ale przecież niedługo koniec wakacji
    więc - czy masz plan iść na studia? jeśli tak, to na jaki kierunek? co chciałabyś robić?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł z takim planem. Bardzo pomocne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Już widzę że będę często korzystać. Bardzo dziekuje <3

    OdpowiedzUsuń

Designed by Nicole Bieguniak. All rights reserved.